Op het punt van............... - Reisverslag uit Maartensdijk, Nederland van Ad en Anjo Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Op het punt van............... - Reisverslag uit Maartensdijk, Nederland van Ad en Anjo Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Op het punt van...............

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Ad en Anjo

30 Januari 2017 | Nederland, Maartensdijk

...............vertrek.
Morgenochtend vliegen wij naar Singapore en de dag daarop naar Christchurch. De koffers zijn (bijna) gepakt. We hopen dat ze dicht kunnen.

• 30 Januari 2017 - 13:49

Frans En Beth:

Goede, veilige en voorspoedige reis! We gaan jullie volgen!!!

• 30 Januari 2017 - 13:54

Truus:

Een hele goede reis, veel plezier.

• 30 Januari 2017 - 14:01

Vincent:

Lucy is ernstig afgevallen, dus legt ze niet heel veel gewicht in de schaal. Ik ben nog lang niet zo veel kilo's kwijt, dus als je massa kunt gebruiken op de kofferdeksel .......... lamaweten.

• 30 Januari 2017 - 14:37

Marijke Sloot:

Heel veel plezier, geniet van Nieuw Zeeland en kom gezond weer thuis!

• 30 Januari 2017 - 14:58

Dirk En Bea:

Een hele fijne reis natuurlijk en geniet er van. Ben benieuwd naar de foto's en straks de verhalen natuurlijk.

En Ad nog even een tip... die kiwi's met pootjes mag je niet eten...
    Ik zag links boven al zo'n beestje staan dus don't forget !

Goeie vlucht !

• 30 Januari 2017 - 17:42

Marijke:

Leuk zo'n dagboek! Ga jullie zeker volgen.
    Een mooie reis en geniet er van.

• 30 Januari 2017 - 20:44

Theo En Addy:

Een hele goede en voorspoedige reis!!! Geniet van al het moois dat NZ je te bieden heeft!!! en dat is heel veel!! Lieve groeten, Theo en Addy

• 31 Januari 2017 - 19:37

Paula Van Alen :

Een mooie en rustige lange vlucht . Dan een goeie nachtrust en volop genieten !! Geweldig leuk voor jullie ..

Lieve groetjes ook van Hilde