Van Timaru naar Omarama - Reisverslag uit Omarama, Nieuw Zeeland van Ad en Anjo Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Van Timaru naar Omarama - Reisverslag uit Omarama, Nieuw Zeeland van Ad en Anjo Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Van Timaru naar Omarama

Door: Anjo

Blijf op de hoogte en volg Ad en Anjo

07 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Omarama

Om ongeveer 09.30 uur vanuit Timaru richting de bergen vertrokken. Regen en maar 12 graden.
Gelukkig brak na ruim een uur de zon weer door en hadden we een prachtig uitzicht op de besneeuwde toppen.
Om 11 uur kwamen we aan bij Lake Tekapo, een prachtig plekje om pauze te houden. Genoten van de koffie en het uitzicht .
We vervolgden de mooie route nu naar Lake Pukaki. Aldaar geluncht en ons vermaakt met het kijken naar de vele Japanners. Het is kostelijk om te zien hoe de Japanse vrouwen zich in allerlei bochten wringen om maar mooi op de foto te komen.
In Omarama aangekomen bij een klein vakantiehuisje op een rustige plek met mooi uitzicht.

• 07 Februari 2017 - 09:03

Marijke:

Ik zie jullie genieten van de Japanse vrouwen die op de foto willen, Anjo, dat gaan wij samen ook een keer doen. Mogen Dinant en Ad de foto's maken. Fijn dat je weer opgeknapt bent, geniet van alle moois! Liefs uit Losser.

• 07 Februari 2017 - 11:49

Theo Warmerdam:

Leuk deze reisverslagen.
    Komt bij ons direkt weer als bekend over.De piquins komen inderdaad pas tegen de avond naar hun nest.Geniet er van en blijf gezond.
    Groet, Theo en Addy

• 07 Februari 2017 - 13:54

Truus:

Dat klinkt echt als vakantie met al die Japanners, geniet ervan . En maar veel mooie foto`s maken.